De Lustige Reiziger

AndtheWinnaris?

Jullie waren het allang vergeten. Ik niet.


Mijn verzoek om het verhaal 'onderhandelwaar' af te maken (zie bericht op 9 oktober).


Enhierkomtdewinnaar........TTTTTTRRRRR........ Sandra heeft gewonnen!! En wat staat haar te wachten. Een ijstaart uit mijn favoriete ijstaartenwinkel.


'Het is nog wel even wachten Sandra', maar je krijgt 'm!


By the way Gerrit, hoe liep het af.


Ik kreeg de 600 roepies-kamer. Ik won. En toch verloor ik weer.


Ze hebben namelijk tot 2 uur 's nachts een ongelofelijke hoop herrie lopen te maken, right in front off my room. En na een korte pauze besloten ze om daar vanaf 5.30 uur weer lekker mee door te gaan.


Slecht nachtje!



Reacties

Reacties

Jacqueline

Als Sandra er net zo lang op moet wachten als ik op dat ene ijsje.... Sandra, dan gaat het nog heeeeeeeeeeeeel lang duren! :-)

Sandra

Ha die Gerrit, vanaf de Canarische Eilanden (dat is wel hele andere shit!) lees ik dat ik de uitverkoren winnaar ben! Heerlijk, verheug me nu al op het ijsje!

Gerrit

Ha Jacqueline, ik had 'm van afstand zien aankomen deze reactie. EN HIJ IS VOLLEDIG TERECHT!!! HA HA HA

Wat krigen we nou Sandra: een beetje vakantie aan het vieren. Hey, er moet natuurlijk wel gewoon gewerkt worden. Doen we allemaal hoor. Mm....fijne tijd daar. En geniet. Volop!!

Gerrit

chris

ik mag toch hopen dat dat ijsje komt van ..........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!