De Lustige Reiziger

Horses voor Sanne!

Hey Sanne,

Hier zijn wat foto's van paarden!!

Die stomme beesten (ha ha) waar jij zo gek op bent Helemaal speciaal voor jouw gemaakt.

.....tam gemaakte (wilde) paarden in Pakistan. Ze worden door de bergen gedreven om later verkocht te worden. Ze moeten aan het werk......

.....een paardenhoedster in Pakistan......leuk baantje voor jou?

.....dit paard (en de kar) wordt in Nepal gebruikt om mensen van het busstation naar hun bestemming te brengen.........

Ok, zodra ik meer paarden tegenkom zal ik er foto's van maken en die op het weblog zetten. Kan je er ook van genieten.

Groet, je Pappa

Reacties

Reacties

roel

horse with no name

wilt

Hoi Gerrit, ik schaam me diep. Ik ben nog bij begin oktober met lezen. De komende dagen heerlijk bijlessen. Zet hem op bikkel.

Godelieve

zeg paardenfluisteraar,

Het dier op de eerste foto is toch echt geen paard maar een muildier hoor!

Harriette

Hoi Gerrit,

Fijn om dit bericht te lezen,lief!

gerda

ha Gerrit,

wat klinkt Nepal goed, jullie passen volgens mij heel erg prima bij elkaar! En mooi dat het je niet alleen bij de onbekendeliefde brengt, maar ook bij je echte(ouder)liefde. Fijn om te lezen.

En Godelieve haalt me de woorden uit de mond. Je hoeft nl geen paardenmeisje te zijn om te zien dat het niet allemaal paarden zijn op de foto..... Beetje ezelig. Maar t komt uit een goed hart, ik weet het.

nog heel veel Nepal plezier,
namaste Gerda

PS: erg mooie fotovan die oude man!

Sanne,, :D

Hee,, ik heb ook trouwens je kaartje ontvangen gisteren :D maar wat lief! leuk die foto's ! is ut eten ook een beetje te eten ?? ;P nou succes verder en ik hou je in de gaten!

xxxx sanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!