De Lustige Reiziger

Celinestuff

Marleen, mijn lieve vriendin, heeft op het gastenboek geschreven dat ze een cd van Celine Dion in huis heeft. Dit in reactie op mijn stukje met de wervende titel 'schijten'.


Mocht u het niet gelezen hebben. Dan moet u weten:' Celine is een van mijn favouriete artisten. Echt waar'. Wat een waanzinnige zangeres. Te laat ontdekt. Helaas. Had eerder voor het voetlicht moeten treden. Geweldige vrouw. Mooi ook. Ik heb posters boven mijn bed. Op de badkamerspiegel. Helemaal dichtgeplakt (niet fijn bij het scheren trouwens). En mijn wc-pot is alleen op de tast te vinden. Alles zit dichtgeplakt. Met de posters van Celine. Een stem als een nachtegaal. Zo mooi als ze zingt. Ze maakt van die heerlijke zwijmel-meezingnummers. Echt, Heerlijke vrouw. Heerlijke muziek. Zo knap ook. En aantrekkelijk. En ik meen dit!!!!


Marleen schreef dat ze, wanneer ik eenmaal terug ben, lekker met me wil nagnieten van de reis. Op een bank. Onder het genot van de muziek van deze ongelofelijke en door sommigen ondergewaardeerde en totaal onterecht afgezeken rasartiest. Lijkt me fijn. Vooral die bank.


Helaas heeft mijn vriendinnetje de reikwijdte van deze bekentenis niet helemaal in de gaten. Want om nu te zeggen dat het 'uit' is. Nou neuh. Daar is ze net even veel en veel en veel en VEEL te leuk voor. En dat is wel echt waar!


Maar Marleen, houd de komende tijd de reclamefoldertjes even goed in de gaten. Met name de voordeelverpakkingen.


Iets met toiletpapier!


Gerrit

Reacties

Reacties

Marleen

He...tussen al die mooie verhalen over NZ een heel andere over Celine ;-)
Het verhaal erachter vertel ik je op de bank!
Zal je goed doen ;-)
Liefs

Roel

hahaha, liefde en afstand....

neem haar maar naar de nieuwe 3D uitvoering van de Titanic :-))

sing like a bird, man

Gerrit

Hey Roel, bedankt voor de tip. Zal ik zeker doen. Doe ik gewoon een zonnebril op en iets van oordoppen in..... Want het zit diep, dat begrijp je....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!