De Lustige Reiziger

EEN NIEUW BEGIN

Hallo! Wat leuk dat je mijn reislog bezoekt!

Ik ga op reis. Solo! Overigens niet helemaal solo, want mijn fiets wordt mijn beste maatje. De reis begint op 12 december 2013 en eindigt met een beetje goede wil op 20 februari 2014.

'En ja, er is iets van een plan'! We vertrekken vanuit Lima, fietsen dan een eindje langs de kust naar het Noorden, trekken dan het binnenland in en fietsen dan naar La Paz (hoofdstad van Bolvia). Het voorlopige eindstation is Santa Cruz de Chile. De tweede grootste stad van Bolvia.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van mijn avonturen en ervaringen tijdens deze reis.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

O ja, persoonlijk getinte boodschappen kun je achterlaten op: gerrit.pleijter@hotmail.com

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerrit Pleijter