De Lustige Reiziger

EEN NIEUW BEGIN

Hallo!Wat leuk dat je mijnreislog bezoekt!

Ik ga op reis. Solo! Overigens niet helemaal solo, wantmijn fietswordt mijn beste maatje. De reis begint op 12 december2013 en eindigtmet een beetje goede wil op 20 februari 2014.

'En ja, er is iets van een plan'! We vertrekken vanuit Lima, fietsen dan een eindje langs de kust naar het Noorden, trekken danhet binnenland in en fietsen dan naar La Paz (hoofdstad van Bolvia).Hetvoorlopige eindstation isSanta Cruz de Chile. De tweede grootste stad van Bolvia.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van mijnavonturen en ervaringen tijdensdeze reis.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

O ja,persoonlijk getinte boodschappen kun je achterlaten op: gerrit.pleijter@hotmail.com

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerrit Pleijter