De Lustige Reiziger

Kerstfeest

VanuitMarokko wens ik je en je geliefden hele fijne kerstdagen toe!
En speciaal voor Karin: nu lekker uitrusten na de Kerstloop.

En mocht je onder het kauwen van de half gare kalkoen ff tijd hebben [ik zei nog, laat m nu goed garen], er komen heeeeeuuuul veeeeuuuul verhalen aan.

Groet, Gerrit

Jacqueline

Ook van deze kerstbengel een hele fijne Kerst gewenst! ?????????????

Jacqueline

Sorry ging iets verkeerd, moet zonder ds ????

Roel

Gerrit

Dagenlang check ik of je nog leeft en oo kerstavond, tenmidden van de kids, zie ik dat het tof met je gaat.

Straks maar echt lezen, voor nu....zalig kerstfeest ofzo. ;-)

Ciao
Roel

Ps. Proost, op je gezondheid

Marleen

Hele fijne kerstdagen ook daar in Marokko.
Het lijkt wel of je altijd alle feestdagen het land uit bent.
Geniet ervan!
Op naar de afdalingen ......
Enne....al een tiramisu gescoord?;-)

Marcel

Dag Gerrit, jij ook hele fijne Kerstdagen.
Je bent een eind van huis maar er wordt aan je gedacht. Succes!

Harrie

Hoi Gerrit, het is weer genieten van je verhalen !
Ik wens je ook hele fijne dagen daar in Marokko en succes met de heuveltjes.
Als je dat atlas gebergte vergelijkt met de bergen in Nepal valt het wel mee ;-)

Hidde

Hoi Gerrit, voor jou ook fijne dagen en veel reisplezier, Marjel en ik genieten van jouw taalrijke schrijvende reispen. Het gaat je goed.Groeten Hidde

Geesje

Ik wed dat die kerst ongemerkt aan jou voorbij gaat. Je mist niks gerrit! En voor het geval je denkt van wel : het zou zomaar kunnen dat je in 2016 in de herkansing kunt. .. maar als ik jou was . Ging ik liever fietsen met kerst. Of wandelen, reizen, whatever. Maar ja, ik ben jou niet en heb dus braaf een kerstdineetje gemaakt en gedeeld met familie. Geniet ze lekker!

RonaldO

Van harte gefeliciteerd met het nieuwe jaar. Hoop dat je e.e.a. 'daaro' goed doorstaan hebt en dat je dit jaar extra gezegend zal zijn met (is het 'met'?) gezondheid, geluk(kig zijn) en schrijf- en werkplezier.
;)