De Lustige Reiziger

Welkom op mijn Reislog!

Hallo!Wat leuk dat je mijnreislog bezoekt!

Ik ga op reis. Solo! Overigens niet helemaal solo, wantmijn fietswordt mijn beste maatje. De reis begint op 6 september 2011 en eindigtbegin maart 2012.

'En ja, er is iets van een plan'! We vertrekken vanuit het Westen vanPakistanen fietsen dantot de Chinese grens. Dantrekken we doorNoord-India met als voorlopig einddoel Kathmandu (Nepal). En daar zien we wel verder.De laatste twee maanden van mijn reishoop ik (zonder fiets)door tebrengen in Nieuw Zeeland.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van mijnavonturen en ervaringen tijdensdeze reis.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

O ja,persoonlijk getinte boodschappen kun je achterlaten op: gerrit.pleijter@hotmail.com

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerrit Pleijter

ps: de foto (boven) is gemaakt tijdens een fietsreis die ik in 2010 in Roemenie maakte.

Reacties

Reacties

Roel

hee Gerrit,

de spanning stijgt?
helemaal klaar met visa ed ?
Schotland gedaan, compleet weggespoeld en ogevreten door de midgets
ook gemerkt dat een goede voorbereiding eigenlijk wel meer dan het halve werk is, goede kaarten ed + reisplan en uitwijk mogelijkheden zijn onontbeerlijk!!

de fiets is goed bevallen, zelf nadat ik halsoverkop de boot in was gestuiterd, ik kwam met mn voorwiel tussen de inrijplaten, slagje en gedeukte lastdrager was alles en natuurlijk wat builen, blauwe plekken en wat schrik

ongelofelijk veel plezier, ik ga je zeker volgen
neem aan dat ik mn naam niet meer behoef in te schrijven?
nog geen foto's ondanks de nieuwe mail

ciao
Roel

joke

hoi gerrit ik ga je ook volgen hoor
vind het zo goed dat je dat doet
ik zou dat nooit durven
zo ver van mijn huisje kan ik niet hoor
nou wens je veel sucses
gr joke

albert

Hoi gerrit
wij zijn net terug van vakantie en voor jou gaat het avontuur nu bijna beginnen.
We hebben met de kinderen in de bergen gelopen tot zó n 2400 meter hoog en ze waren erg enthousiast dus ik denk dat we wel vaker richting de Alpen gaan. Ik ga je op je reis zeker volgen.
Nog veel succes met de laatste voorbereidingen en het ga je goed.

albert dreise
ga je zeker op je reis volgen

Bernadette

Veel fietsplezier Gerrit en doe ze de groeten in Pakistan, India en Nepal!

Angelique (stoas)

Hoi Gerrit,
Nou ik moest even checken of dat de Gerrit was die ik nog van de Stoas kende. Wauw wat een onderneming. Heel veel plezier toegewenst. Ik wens je ook vele nieuwe vrienden onderweg toe en onverwachte verrassingen die hopelijk positief zijn.

Dennis van den Belt

Hoi Gerrit,

we zullen je voorlopig dus even niet meer zien op de atletiekbaan!

Ik ben benieuwd naar je verhalen en je foto's!

Veel plezier, succes en geniet er vooral van!

Ewald

Hi Gerrit

Ik ga je niet meer zien, maar heel veel plezier en geluk op deze mooie reis.

Tot volgend jaar – ik zal je blog met plezier volgen

Groeten
Ewald

Maurice

Tsja collega, dat krijg je er van als je te veel vakantiedagen over hebt! Je had ze ook gewoon op kunnen maken net als de rest van ons en dan had je niet zo'n onnoemelijk end hoeven te fietsen. Maar nee hoor, niet onze Gerrit.. :-)
Heel veel plezier, geniet van alle indrukken en ik zal je reis zeker volgen!

Wim van der Leij

Ha die Gerrit,

Veel plezier en geniet van je reis, hoop dat je dikke maatjes met fiets wordt. Hou je blog wel in de gaten!!

Groet, Wim.

Jur Vinke

Hé Gerrit,
Weer snode plannen, maar dit keer dus "iets" uitgebreider.
Dit jaar dus geen camping Vidlák in Tsjechië.........
We gaan je zeker volgen en wensen je veel (trap)plezier.

Groetjes vauit Tsjechië
Lilian en Jur

Frans

Gerrit, ik zie je denk ik niet weer voor je op reis gaat maar heel veel plezier. En genieten !! (Met de conditie zit het wel goed)
P.s dit is wel een heel groot Gelders Landschap.

Everhard

Ha ha,het word hoe langer hoe gekker,maar heb veel bewondering voor jou onderneming.
Gerrit,heel veel succes en pas goed op jezelf.
Ik zal je gaan volgen en ben benieuwd wat je allemaal weer meemaakt.

Groeten:Everhard

Roel

Gerrit,

ongelofelijk veel plezier met deze reis, ongetwijfeld door over en langs de meest prachtige dingen, maar toch zeker ook een reis in je zelf :-))

ga en geniet, wordt 'wijs'

Martine

Gerrit,
Heel veel plezier en indrukwekkende ervaringen toegewenst op deze unieke reis. Geniet van de vrijheid,cultuur en uitzichten en ik zal je reis (een tikje jaloers:)) volgen!!!

Bert Thijs & Jos Otter

Beste Gerrit,

Heel erg veel plezier, inspiratie, geluk en gezondheid gewenst op je geweldige avontuur. Ook wij zullen je zeker volgen de komende maanden vanuit het Twentse land.

Het ga je goed!
Bert & Jos

Godelieve

Geniet, hou vol en kom heel weer terug......

Ab

?????? ??????? ?? ????? ?? ????? ??????. ???? ?? ?????? ??? ????? ?? ???? ?????! ???? ????? ????? ?????????? ???? ?? ???? ??? ????. ????? ??? ??????

Ab

Dan maar in het Nederlands; Gerrit, heel veel plezier in het verre oosten. Zorg dat je heelhuids thuis komt ! En de zadelpijn zal naarmate Nieuwzeeland dichterbijkomt ook wel minder worden. Groet Ab.

Hans

Gerrit;

Heel veel succes op gewenst op deze bijzondere tocht, Geniet er van en pas goed op jezelf.

Groet
Hans

Johan Zandbergen

Beste Gerrit,

Heel veel succes toegewenst. Volgens mij ben jij een sterke eenzame fietsers die kromgebogen over zijn stuur hangt tegen de wind (of zon) die deze tocht met veel ervaringen en plezier gaat volbrengen

Bert van den Belt

Hallo Gerrit

Ik wil je een heel fijne tocht toewensen, heel veel plezier en de verhalen zien we wel verschijnen.

Groeten Bert van den Belt

chris van Loo

Gerrit ik heb je gevonden. goede reis en geniet ervan.

p.s. ik houd het ijs voor je koud!!

Jos Willems

Dear Gerrit,
We zullen je missen, dat is zeker!
Wat ik niet begrijp, dat een man zoals jij toch op z'n minst omringd zou moeten zijn door een grote schare van mooie vrouwen (of mannen?) liggend aan een zonovergoten palmenstrand met een Grolschje in je hand. Maar nee hij gaat samen met z'n fiets van koud, hard staal de wereld rond. Ik heb het altijd al gedacht, bij veel hardlopers is een steekje los. Dus ook bij jou. Goed, t komt er dus op neer dat we hartstikke jaloers op je zijn dat jij dit kan doen en wij thuis in onze sociale/culturele/materiele draaimolen zitten.
Ik wens je veel plezier (is dat het juiste woord?) en ik hoop je weer gezond en wel terug te zien.

Stan

Gerrit,
heel veel plezier, geniet van een mooie tocht en mooie periode.
We zien je volgend jaar weer en volgen je blog om niet zo lang te hoeven wachten op alle reisverhalen.
geniet ervan,
Stan

joke

hoi gerrit het is bijna zover
heel veel plezier

Willem

Beste Gerrit,
Zijn de bandjes hard en is het zadel zacht? Een hele mooie reis toegewenst en doe wel een beetje voorzichtig want we willen volgend jaar weer met zn tienen die Lowlands shit opruimen. Ik ga je zeker volgen!

Harrie

Succes met je avonturen!!!
Ik blijf je volgen

Ron Slenders

Beste Gerrit,

Wat zal ik zeggen ? Ga er ongelofelijk van genieten!!!
Goede reis en behouden thuiskomst.

Groet,
Ron

Hettie

Welke idioot gaat daar fietsen, terwijl er auto's met airco zijn en kroegen met koud bier!
Gerrit, heel veel plezier, have a save trip.
G'day mate,
Hettie.

Ellen

Geniet ervan! Ik zal je zeker volgen (op internet, niet live....)

Groetjes Ellen

Klaas en Elsa

Hoi Gerrit, vanavond afscheid genomen. Het is nu echt zo ver. Geniet van je voorgenomen vakantie. Je zult zeker veel beleven. Pas goed op jezelf. We zullen je volgen.

Willem

Hadie Gerrit,

Jongen Jongen wat spannend!! Ik wens je een hele goede reis en dat je maar veel mooie ervaringen zult hebben! O ja en als je 'm nog ziet doe Kamal de groeten. Hoop veel van je te lezen en te zien!! Nogmaals een hele goeie, mooi en leerzame reis toegewenst Willem

Harriette Foppen

Ha die Gerrit,

Ik vind het ontzettend stoer wat je allemaal van plan bent en wens je dan ook veel plezier toe tijdens deze vast inspirerende trip. In de tussentijd heb ik mooi de tijd om me als een gek in de ronde te trainen om je in maart/april hopelijk een paar keer voor te zijn.
Zonder gekkigheid, pas goed op jezelf en GENIET!!!!!!!

Liefs, Harriette

Klaas

En weg is Gerrit, in kogelvrijvest geiten ontwijkend en laverend door de kamelenstront zijn weg vervolgend. Naast het feit dat ik hem ga volgen zal ik hem ook zeker missen! Tegen wie moet ik nu slap ouwehoeren en schelden! Rij en reis veilig!!

Sanne

Hee Papa!!

Ik wens je enorm veel succes op je fietstocht!! ik ga je volgen :) teminste proberen xD

xx Sanne

Hendrik-Jan de Tuinman

Tjonge Gerrit!

Goed begin van je reis!
Ik hoop dat je geniet en veel beleeft.

Groet,
Hendrik-Jan

Willem v A.

Ik hoor t al, Pakistan is niet de bestemming waar Chris Zeegers zijn volgende Zwiserleven Pensioen spotje gaat opnemen. Houdt de berm goed op afstand Gerrit je weet nooit wat er ligt.

monique van den hoek

Hallo Gerrit
zal me even voorstellen ik ben Monique van den Hoek en samen met mijn man Chris zijn we ons aan het voorbereiden om in 2013 met de camper richting China te reizen. Ik ben erg geinterreseerd in je ervaringen en ga je van af nu op de voet volgen. Zal eerst je verslagen lezen wat je al hebt mee gemaakt .
Voor nu veel succes.
vriendelijke gr Monique en Chris uit Soesterberg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!