De Lustige Reiziger

K2

Reacties

Reacties

roel

wauw, veel mooier dan de Ardennen waar ik dit weekend wandelde
prachtig

Willem L

Op naar de Everest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gerrit

Hadie Willem,

Wat leuk dat je me zo goed volgt. Ik zie overigens erg uit naar het Nepalse land, dat jij natuurlijk al heel goed kent.

Je schreef een tijdje geleden waarom ik niet naar China ging. Ik heb eerlijk gezegd een visum dat geldig is tot 15 oktober, maar ik heb geen terugreisvisum voor Pakistan kunnen krijgen. Ik kan het land wel uit maar er niet meer in. En ja, een stukje India stond ook op mijn lijstje.....

Ach weet je, je moet ook een alibi hebben om nog een keer terug te kunnen keren,nietwaar!

Ik hoop dat het op het werk allemaal wat mee gaat vallen met de consequenties voor ons allemaal. Hoe dan ook: veel sterkte daarmee.

En hartstikke leuk dat je me volgt!!

Groet, Gerrit

Jos Willems

He Gerrit, waarom dacht ik nou dat je een meidengroep bedoelde met K2?
Toegegeven, die berg is ook mooi!

Sterkte,
Jos Willems

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!