De Lustige Reiziger

Traag

Hallo allemaal,

Het is geweldig om jullie reacties te lezen. Zit vaak te schateren van het lachen in het internetcafe. Leg dat maar 's uit, tussen allemaal Pakistaanse jongeren die hele andere dingen aan het bekijken zijn op het internet.........

De foto's van de afgelopen drie verhalen volgen hopelijk snel. De verbinding in Islamabad is zoooooo traag dat uploaden even niet lukt.

Groet, Gerrit

Gerda Hurkmans

Geeft niets Gerrit, we hebben de tijd. Het wachten wordt vast weer beloond met een smeuiig stukje reisverslag !
Hou je haaks
groetjes van Rob en Gerda

Elsa Otten

Jeetje gerrit, ik loop een beetje achter met je verhalen lezen en dat moet je niet doen. Heb er snel een blik doorheen geworpen en het is weer niet mis. Zal er weer eens even goed voor gaan zitten. Je vermaakt je nog steeds bijzonder goed volgens mij. Zag in de reacties dat je ondertussen al weet dat Harry Muskee ons ontvallen is. Wat ik je nog wel wil vertellen is dat WHC nog steeds bovenaan staat! Ik ga je verhalen weer met veel plezier lezen en wens je alvast veel succes verder. Veel liefs uit de polder.

Jaco Jacobs

Hey Gerrit,

Wij vinden het geweldig om je verhalen te lezen en je avonturen te volgen, veel succes met je verdere reis.
Ps. wij zijn volop aan het ploeteren in Ammerzoden.

Hettie Kamphorst

Geachte cursusleider,
Bij deze wil ik graag toestemming vragen om tijdelijk te stoppen met de cursus. We (Gerard & ik) gaan binnenkort "Down under" en ik zal (helaas) naar alle waarschijnlijkheid niet in de gelegenheid zijn om voldoende tijd aan de cursus te besteden. We vliegen eerst naar Vietnam, genieten van mens en omgeving. Vervolgens naar Australië om daar de oostkust de bekijken, vervolgens naar de westkust (familie bezoek). Van daaruit als laatste bestemming: Maleisië. En............daar gaan we een poging doen om te fietsen. Voor jou waarschijnlijk een "slap aftreksel", maar voor ons weer een hele onderneming/uitdaging. We hebben er zin aan!
Graag pak ik de cursus in december weer op!

Gerrit: Heel veel plezier de komende maanden en take care.

G'day,
Hettie.

Gerrit

Ha Hettie,

Nou vooruit dan, maar je bent je toch wel bewust dat dit studiepunten gaat kosten!

Maar door huishoudelijke klusjes te doen (bij mij thuis) kun je weer wat compenseren. Strijken of zo .

Zonder gekheid: maak er mooie reis van en geniet. Het leest echt als een geweldig mooie en prachtige tocht. Doe Gerard ook de groeten enne...kom wel aan een stuk weer terug. Allebei! Dan kunnen we mooi nog 's bijpraten.

By the way: zijn jullie nog te volgen?

Groet, Gerrit

Vincent

Hoi Gerrit, je vroeg ergens hoe het ging met mijn marathontoestanden.
Nou het gaat ontzettend goed.
Nog 4 weken en dan is het zover.
Een heel half jaar trainen is best lang maar ontzettend leuk.
Op een gegeven moment ben je echt in topconditie, dat is best een leuke gewaarwording.
Nou jij heel veel plezier met je verdere avonturen en ik geniet van je reisverslagen.
groet Vincent

Hans.H

Hallo Gerrit,
Ik zal je leuke verhalen de komende weken moeten missen.
Morgen beginnen wij aan onze reis naar China.
Als we over Pakistan vliegen zal ik uit kijken naar een eenzame fietser.
Een bueno bij je droppen zal wel niet lukken, ze hebben liever niet dat ik het raampje open doe.
Gerrit, succes de komende weken en als ik er weer ben reageren we wel weer.
Groet Hans.H

Hettie

Beste cursusleider,

Met strijken ben ik niet zo goed, eigenlijk ben ik helemaal niet goed met huishoudelijke klusjes. Ik ben meer het type van het betere snoei- en pootwerk.
Wij gaan echt totaal down under en zijn niet meer traceerbaar. Maar laten we alvast afspreken dat we volgend jaar de vernieuwde IJssalon Strijkert tesamen een keertje gaan onderwerpen aan een sensorisch onderzoek.

Gerrit: Hou je haaks,

G'day mate!
Hettie.

Mara

Gerrit,

Wil toch even zeggen dat ook ik sportief bezig ben (geweest) en wel in de Eiffel. Flink gelopen! Even om je te laten weten dat ik niet alleen maar lantefanter en saaie rondjes door een kasteel loop! Ook daar maak je avonturen mee maar dan heeeeeeeeeeeeeeeel anders!!!
Je maakt prachtige foto's! Succes en geniet van je vrije leven.