De Lustige Reiziger

Foto's

Hallo allemaal!

Er zijn weer twee nieuwe bijdragen toegevoegd aan het weblog.

En van de afgelopen vier bijdragen zijn er foto's bijgevoegd. De digitale snelweg doet zijn naam weer eer aan.

Jacqueline

Hoi Gerrit,

terwijl ik aan de thee met speculaas zit heb vanochtend mij weer bijgelezen. Ook weer prachtige foto's bekeken. Het blijft bijzonder zo op afstand je reis mee te beleven. Je bied zeker afleiding als je ziek thuis zit te zijn. Je hebt mij weer opgevrolijkt. Dank je (dat is zeker wel een chocoladepepernoot waard)!

groetjes uit een koud en mistig Arnhem.

Gerrit

Hoi Jacqueline,

Mm....ik weet natuurlijk niet precies hoe en in welke mate dat ziek je bent....maar als je thuis bent zal het bij lange na niet goed zijn.

Heel veel beterschap toegewenst maar vanuit Nepal

En ik ben blij dat ik je een beetje heb kunnen opvrolijken.

(er loopt, by the way, as we speak/mailing, een enorme rat over mijn voeten in het internetcafe..... Brrr......gek ik ben bang voor muizen....maar voor deze rat klim in de tafel en stoel nog niet op.....maar typ alleen maar Brr..... shit....nu weer......(ja, nu kap ik er mee......)

Beterschap (hij is nu weg) en leuk dat me volgt. Morgen hoop ik weer wat te kunnen uploaden (en dan zonder rat, I hope.....)

Hans

Hee Lustige Reiziger
Hoe gaat het met jouw avonturen, zo te lezen wel goed, al ben ik nog niet helemaal bijgelezen van jouw avonturen.
China zit er voor mij weer op, heel veel (rijst) indrukken opgedaan in veel te korte tijd dus dat moet ik nog verwerken, maar wel een fantastische ervaring.
Heb nog wel aan je gedacht toen we in de binnenlanden waren, Gerrit komt dit ook tegen en moet er dan ook nog overnachting zoeken etc. Heb er nog meer bewondering door gekregen voor jouw reis.
De knie zit inmiddels in een Shockwave behandeling en hopelijk sta ik 2012 weer fris aan de start.
Groeten Hans H

Gerrit

Hallo Hans,

Ah, fijn om te horen dat jullie reis goed verlopen is. Het moet wel een onvergetelijke ervaring zijn geweest. China is natuurlijk ook zo geweldig verschillend van onze cultuur?! Eigenlijk is alles wat je ziet en ervaart anders. Het eten, de landschappen, de mensen. Echt alles!

Hopelijk gaat je knie weer doen wat ie eigenlijk moet doen, maar al een heel tijdje niet doet.

Ik ga voor je duimen en hoop dat 2012 op kniegebied voor jou een mooi jaar mag worden. Met veel pijnvrij (hard)lopen!