Jaareinde

Hallo lieve volgers,

Graag wil ik jullie bedanken voor alle lieve, grappige, snelle, enthousiaste, ondersteunende, lachwekkende en ontroerende reacties van de afgelopen tijd. Echt, geweldig!

Tongue out

Hele fijne feestdagen en een spetterende jaarwisseling toegewenst.

Sandra

Gerrit, ik wens jou geweldige Feestdagen samen met Marleen en dat 2012 voor jou een topjaar mag worden! Je hebt het verdiend!

n.c.aarts@hetnet.nl

hoi Gerrit fijne feestdagen gewenst en een goed 2012 fietsjaar groetjes nannie.

Ellen

fijne dagen Gerrit, en een goed en gezond nieuwjaar gewenst.

groetjes Ellen

Bert & Jos

Een heel gezond, liefdevol en inspirerend 2012 gewenst! Dat het vervolg van je reis nog maar veel indrukwekkende momenten mag brengen. Blijf voorzichtig. We blijven je volgen!! Bert & Jos

Mara

Een in alle opzichten super 2012 voor jou, Gerrit!

albert

gerrit
je schrijft mooie verhalen
ik wens je een heel goed 2012 en nog veel plezier gedurende de rest van je reis

groet albert

Hans H

Een heel goed uiteinde en een gezond en gelukkig 2012. Geniet er van.

Groet Hans

roel

Gerrit,

net terug uit Belgie wens ik je een fantastisch nieuwjaar toe. het zal moeilijk worden om deze verwezenlijkte droom te overtreffen, maar ga gerust een poging doen.

het allerbeste

ps: een reis door de liefde is ook ongelofelijk mooi, boeiend, interessant enz enz. :-))

gerda

ipv een kaartje

een jaar vol warmte, liefde en schoonheid toegewenst!

Gerda

gerard

Hoi Gerrit,

Het aller beste gewenst voor 2012 en dat dit jaar net zo boeiend mag zijn als de reis.