De Lustige Reiziger

Marleen

(24 t/m 31 december 2011)

En voor je het weet zitten de acht dagen er weer op.

De vliegtuigmaatschappij dulde geen uitstel. Ik heb nog een omkooppoging gedaan. Maar mijn (bank)saldo was niet toereikend. En daarbij. Het vliegtuig stond te trappelen van ongeduld. Het wilde naar Nederland. En omdat Marleen nu net een ticket had voor dit vliegtuig, bracht ik haar een uurtje geleden, op oudjaarsdag, naar het vliegveld. Van Kathmandu. Uitzoenen. En zwaaien maar.

guesthouse

'Wat een geweldige tijd hebben we gehad. Een stukje Kathmandu bekeken. Daarna naar Pokhara. By plane. Tweehonderderdvijventwintig kilometer verderop. Pokhara is 'het' vertrekpunt van veel trekkings in de Annapurna Conservation Area (bergen).

En omdat we er toch waren. Hebben wij dat ook maar gedaan. Een trekking. Vier dagen. Geen guide. Geen drager. Gewoon met z'n tweeen. Vier dagen sjouwen. Klimmen. Heisteren (Veluwse uitspraak, zei mijn vader vaak). Kaartlezen. Dalen. En weer klimmen. Wild stromende rivieren oversteken. Gammel brugje. Foto's maken. Verbazen. Verwonderen. Foto's maken. Gezellig kletsen. Transpireren. Foto's maken. En weer klimmen en dalen.

uitzicht vanaf de veranda van ons guesthouse.....

Volop zon. Graadje of plus 20. (sorry, kunnen wij ook niets doen). Clear Sky. Waanzinnige uitzichten. Geweldige route. Schilderachtige dorpjes. Karavanen met ezeltjes. Fijne uitzichten. Bijna geen toeristen. Lekker eten. Leuke slaapplekken. Koude douche. Kortom, helemaal fijn.

Terug in KTM op de laatste dag de Monkeytempel bezocht. En de tempels in Patan. Een schitterend stadje. Zes kilometer ten Noorden van Kathmandu. Gelegen.

'Jah....., fijn verhaal.Leuke foto's. Maar eh....in jouw zijn we totaal niet geinteresseerd. We hebben inmiddels wel genoeg van je. We willen eigenlijk maar een (1) ding weten: hoe ziet Marleen er uit?'.

Ok, ok! Rustig maar. En bedankt nog...... Ok, hier komen ze dan!

Namaste!

Roel

Love is all !!!

heerlijk man

Tim

Mazzelkont!

K@r!n

Ziet er allemaal goed uit!

joke

hoi gerrit leuk hoor
ook de verhalen als ik niks te doen heb ga ik ze altijd lekker lezen nou groetjes

Marleen

Tja.... tijd vliegt!
Hier is het herfst dus ik heb het fotoboek al bijna af!
Nagenieten ;-)

Liefs

Harriette

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat, hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan!

Liefs, Harriette

Willem L

Hee Gerrit,

De Marleen die ik ken ziet er ook mooi uit, maar toch weer heel anders!
Groeten
Willem

Willem van A.

Gerrit, allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2012. Jouw jaar kan waarschijnlijk al niet meer stuk! Marleen ziet er uit als een leuke meid, JIJ hebt een goede smaak!

gerda

Wow Gerrit, dat ziet er fantastisch uit en klinkt erg goed! En leuk om je zo te ontmoeten Marleen, al is 't op afstand. Veel nageniet-plezier gewenst, lieve groet Gerda