Simien Mountains

Lieve kijkbuiskindertjes!

Ik heb mijn fiets voor even vaarwel gezegd. Ik was er even zat van.

Op mijn rug heb ik een rugzakje geknoopt. En ben op pad gegaan voor een drie daagse trektocht (27 tot en met 30 december) door HET Nationale Park van Ethiopië: the 'Simien Mountains.'

Om er in te mogen moet je een vergunning kopen. En je moet een 'bewaker' (met geweer) huren. Zonder dit kom je het Park niet in. Dus dat huren, dat heb ik maar gedaan.

Ik heb het zware loop werk gedaan zodat u van de mooie plaatjes kunt genieten.

Veel plezier!

Fantastisch Gerrit.

Briljante stap geweest om te gaan wandelen
Echt , zoals N&S al zongen een : "geluksmoment"

Walter

Prachtige foto's. Zal een mooie ervaring geweest zijn om lopend door dit landschap te trekken. Geen potholes, geen kinderen of stenengooiende medemensen, geen met melkzuur volgelopen benen. Een verademing. Tenzij die apen hun spreekwoordelijke streken op jou botvierden.
Hopelijk krijgen we nog een schriftelijke toelichting bij deze werkelijk indrukwekkende foto's.

Ellen

Schitterend!

Harrie

Echt fantastische foto's. Dus dat betekent dat het in het echt nog mooier is geweest