De Lustige Reiziger

Angkor Wat

Op Nieuwjaarsochtend wreven Uw eigenste verslaggevers des 3.15 uur in de ochtend de slaap uit de vier ogen. En maakten we ons op voor een nachtelijke rit naar het ticketcentrum van de Wereld beroemde tempels van Angkor Wat.

Om 4.30 uur des ochtends stonden wij vooraan (ellebogenwerk) in de rij om tickets voor deze waanzinnige toeristische ‘ attractie’ te bemachtigen. En om 5.00 uur zaten wij - in het park - op twee plastic stoeltjes te wachten tot de zon op kwam.

Allemaal speciaal voor U. Er zit geen millimeter eigenbelang bij, lieve lezer. Enne. Voordat U zich nu bezwaard gaat voelen: wij doen het met plezier. Echt waar, het is in het geheel geen opoffering. Wij doen het graag. U bijpraten. U op de hoogte brengen. U informeren. U bijspijkeren.

En daarbij en benedendien: het bespaart U mooi een retourtje Siem Reap (met overstap in Bangkok). Vroeg u nest uit om een kaartje te bemachtigen, en helemaal .......... Okay, okay, okay! Ik stop al.

Hierkomenonzemeestfijnefoto’s:

Gerrit

conny

prachtige foto s ,maar je hoeft voor ons niet zo vroeg op te staan hoor, het staat er al eeuwen, en zal er wel eeuwen blijven staat, toch lief van jullie.groetjes bram en conny

Willemijn

Snap waarom jullie zo vroeg uit je bed zijn gekomen...prachtigefotoos.....bedankt dat jullie dat wilde delen.

Rosl

Ik zou natuurlijk kunnen zeggen 'ouwe meuk' aansluitend op wat m'n favoriete Blogger zou kunnen schrijven, dat doe ik niet

Zie er ongelofelijk cool uit zeg
Sfeervol
En dan die bloemen ? pracht
Fantastisch luitjes

Willem L.

prachtige foto's en mooi het ochtendlicht en ja, wil je daar rustig rond willen kijken dan moet je vroeg zijn!