De Lustige Reiziger

Onvermoeibaar

U trouwe en onvermoeibare verslaggever is gisteren aangekomen in Amman. Niet in gewicht. Maar gewoon met z’n fietsje.
.
Nou ja, gewoon?!

De hoofdstad van Jordanië binnenfietsen viel helegaar nog niet mee. Dertig kilometer voor het centrum begon de drukte al. En vormden zich al files waar ik me met m’n fiets tussendoor moest wurmen.

Maar geen probleem. Ik doe dat met liefde voor U. En alleen voor U. U weet dat.

Amman is gebouwd op zeven heuvels. Laat dit even rustig tot u doordringen. Heuvels!!! Zeven!!!!! De hoogteverschillen in deze stad zijn enorm.

Echter, het is mij gelukt om enkele foto’s te maken teneinde U te kunnen plezieren met een fijn fotoverslag.

Kunt u rustig vanuit uw luie stoel/hangmat/zitzak/loungebank genieten van al het moois hier. Ondertussen zal ik tijgerbalsem aan mijn kuitspieren toevertrouwen. Een tube of vijf!

Hierkomendefotos’s:

Reacties

Reacties

Walter

Prachtig! Ik val helemaal stil.

Gerrit Pleijter

Dank U, dank U!!

Roel

Dat zijn idd foto 's Gerrit. Mooi man

Ik mis de anekdotes over je masseuse of met tijgerbalsem handen op de verkeerde plaatsen ?

Mooie trip man

Bram

Kennen ze daar Guust Flater ook? Of heb jij hunnie snel verteld dat deze stripheld nog steeds immens populair is bij (tenminste een van je) volgers?

Gerrit Pleijter

Ze zijn nog met me bezig Roel!!!

Roel

Hihi ? zal een flink karwei zijn

Conny

Geweldig Gerrit.ik zou er ook wel naar toe willen, maar niet op de fiets.groet Conny

Gerrit Pleijter

Dank je wel. Je kunt ook met een kameel gaan..

Gerrit Pleijter

Btam: ik zal even navraag doen hier..... Je hoort van me!!

Anja

Indrukwekkend…van paaskuikens, oude gebouwen, schilderij van Lieke van Lexmond tot oude mannetjes. Wat een diversiteit Gerrit.

Gerrit

Lieke van Lexmond: ik had haar verdrongen..... Grrr...... Nu is ze er weer!!!! Je wordt bedankt Anja!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!