De Lustige Reiziger

Vendeurdespneus

Gisteren vertrok ik uit Sidi Kacem met als doel om in twee etappes in Koningsstad FES te geraken.

En helemaal vanzelf zou dat niet gaan.

Verliepen de fietsdagen tot nu toe vrij gladjes qua hoogteverschillen. Gisteren was en vandaag bleek alles anders te zijn. Werden de kaartjes net even anders geschud.

We gingen omhoog. Stijgen. En een beetje dalen. En weer een beetje boel stijgen. En weer een ietsje dalen. En weer stijgen. Kortom: het verzuurde spieren klimwerk is begonnen. Kon niet mee worden genegeerd. Stoempen. Knoerten. Ploerten. En transpiratievocht in de bilnaad. In grote hoeveelheden. De watervallen van COO zijn er niets bij………

En dit alles heeft voor u een enorme voordelen lieve lezer.

Want. Geen flauwe verhalen deze keer. Geen misplaatste grappen. Geen taalgebruik waar menigeen aanstoot aan zou kunnen nemen. En dat u zich niet door hele lappen tekst door hoeft te worstelen om een glimp van de foto’s te kunnen opvangen. Neeh…..aan dat soort schrijverij ontbreekt het me aan energie deze keer. Daarvoor waren de afgelopen klimdagen te inspannend.

Dus. In plaats daarvan: foto’s. Veel foto’s. En niet zomaar foto’s. Speciaal voor U geselecteerd>>>>>>>>DE VIJFTIEN LEKKERSTE!

DAG 6
Sidi Kacem - Prefecture de Meknes
70 km

DAG 7
Prefecture de Meknes - Fes
44 km

Sandra

Waaaauw, indrukwekkende foto's!!! Prachtig landschap!!!

Walter

Schit-te-rend !!! Alleen, die foto met die twee ezeltjes, met de twee kindertjes er boven op, en die twee blauwe rugzakken opzij? Weet je wel zeker dat daar niet de delen 17-23 van jouw reisencyclopedie inzitten? En dat je ze stiekem hebt ingehuurd?

Roel

Ik fiets niet eens, maar kijk ademloos naar je prachtige beelden.

Geen puf meer voor aanstootgevende teksten? Kom op, je bent een jonge god.

Ik ga straks in windkracht 7 lopen hier ??‍♂️

Gerrit

Ja ja, jonge God......

Roel

???‍♀️

Bram

Vendeurdespneus klinkt toch een stuk exotischer dan Bandenhandel.

Zit gauw even door je berichtjes te loeren. Klinkt weer als een top reis op een top locatie. Foto's geven een mooi beeld van wat je zo onderweg tegenkomt Gerrit. Geniet nog van het vervolg!

chris

iek vin grooote mooi